Deze week ontvingen we van het onderzoeksbureau Panteia, die voor ons het klanttevredenheidsonderzoek uitvoert, een mooi rapport. Daarin staat beschreven hoe onze klanten die een Naar werk, Werkfit of Modulair traject hebben gevolgd onze dienstverlening hebben ervaren. We vinden het belangrijk om dit goed te lezen, zodat we onze dienstverlening steeds meer kunnen verbeteren. Maar we zijn vooral blij met alle mooie reacties van klanten die we hierin lezen. We delen graag een paar meningen van klanten:
Mijn coach was betrokken, ter zakenkundig, gaf mij nieuwe inzichten en hielp mij praktisch door bijvoorbeeld een te bewerken cv voor mij te maken wat mij zeer geholpen heeft. Mijn coach was een zeer fijne persoon, ook niet onbelangrijk.
Omdat ik daar zo ontzettend veel aan gehad heb. In zoveel opzichten. Zowel op werk als persoonlijk gebied, wat bij mij (en denk iedereen wel) heel erg samen hangt met elkaar. Echt superrr fijn!
Mijn coach heeft mij een paardencoaching aangeboden, 6 sessie die mij veel inzichten hebben gegeven. En ze adviseerde mij breder te kijken waardoor ik de perfecte baan voor mij heb gevonden
Nieuwe koers zet wanneer nodig een tandje bij, informatief erg goed, en neemt de klant serieus, denkt en helpt echt mee. Super.
Met veel plezier ondersteun ik de klanten bij het zoeken naar vacatures en het opstellen van een cv en sollicitatiebrief.
Als ik een klant heb geholpen met een brief en de klant geeft aan dat de brief precies weergeeft wat hij of zij voelt en denkt, dan is dat voor mij het grootste compliment.